Optimistische, deskundige en respectvolle zorg. Dat is waar Bavo Europoort voor staat. Met behulp van uw mening en ervaringen willen wij onze zorg voortdurend blijven verbeteren. Daarom voeren wij tweemaal per jaar een onderzoek uit naar de tevredenheid van onze patiënten. Uit dit onderzoek bleek dat 80% van de patiënten van Bavo Europoort ons aanbeveelt bij familie of naasten.

Patiënttevredenheid

Bavo Europoort hecht veel waarde aan de mening van patiënten en bewoners. Waar bent u tevreden over en waarover juist niet? We horen het graag van u. Dit geeft ons een duidelijk beeld van wat we goed doen en waar we onze zorg kunnen verbeteren en aanpassen. Daar gaat het ons om!

Wij vragen u op verschillende manieren naar uw mening. Twee keer per jaar vragen wij u naar uw mening middels een vragenlijst op onze locaties of tijdens huisbezoeken. Ook kunt u via onze website een reactie achterlaten. Uiteraard  kunt u altijd terecht bij uw behandelaar / begeleider.

Resultaten voor heel Bavo Europoort 2016

Hoe tevreden bent u over het contact met uw behandelaren? 7,7
Hoe tevreden bent u over het resultaat van de behandeling / begeleiding tot nu toe? 7,2
Hoe tevreden bent u over de locatie waar u wordt ontvangen / waar u verblijft? 7,4
Heeft u voldoende inspraak over uw behandeling? 7,5
Hoe tevreden bent u over de bereikbaarheid van de behandelaren? 7,7
Is het eenvoudig een afspraak te maken met uw behandelaar? 7,2
Hoe tevreden bent u over het contact met de verpleging? 7,2
Hoe waardeert u de maaltijden? 6,4
Worden uw familie en/of naasten voldoende in de behandeling betrokken? 72%